2013. november 29., péntek

12.Kritika

Sziasztok!
Sajnálom, hogy ennyire el vagyunk maradva mindennel, de ígérjük nektek, hogy ezeket be fogjuk pótolni a hétvégén.

Tomlinson Family

Kinézet:

Hát nem tudom, hogy hol kezdjem. A régi designod sokkal jobban tetszett, de ezzel sincs bajom vagyis van, de nem hatalmas. Szóval egy kérdésem van. Minek kell átalakítani a blogod karácsonyinak? A blog designja a történetet kell tükrözze nem pedig az ünnepet. A fejléced tetszik, de sokkal jobban tetszene, ha nem lenne az a háttere. A háttered nem nyerte el a tetszésem, bár azt be kell, hogy valljam megy a fejléchez. Viszont én a sablont lecserélném valami másra, mert ez nem igazán passzol így... Meg a linkek színét hiszen a sárga nem passzol oda. A modulokkal semmi bajom, az pedig nagyon tetszik, hogy ilyen formában van a prológusod!

20/12

Történet:

Még soha nem találkoztam ilyen alapsztorival, pedig sok blogot olvasok. Tetszik, egyedi és sok mindent ki lehet belőle hozni. Nekem sosem jutott volna az eszembe, hogy egy ilyen öröklődéses blogot írjak, de nagyon jó. Mivel még az elején vagy, nem tudok sok mindent elmondani róla, de eddig tetszik és követni fogok!

15/15

Írásmód:

Tetszik ahogy fogalmazol. Nagy tehetséged van az íráshoz. Helyesírási hibákat nem találtam, pedig kerestem. Ezért külön pont. A részek hosszúsága jó. Csak arra kérlek, hogy ne hagyd abba az írást!

15/15

Összességében tetszik a blogod, csak a designal van egy kis bajom.


50/42

Summer R.

1 megjegyzés:

  1. Köszi! Januárban visszateszem a régi dizit és lesz a történetben karácsony

    VálaszTörlés